CityBox Varna
+359 89 468 3111      info@cityboxvarna.bg     

Често задавани въпроси


Как мога да запазя стая?

Може да резервирате директно през сайта  https://www.hotel-elica.bg/bg/ или https://www.cityboxvarna.bg/bg/.
Ако желаете може да ни изпратите запитване по email: info@cityboxvarna.bg

Как мога да заплатя за престоя ми в хотела?

Може да направите директно плащане през сайта, имаме виртуален ПОС терминал на банка ДСК или ако желаете може да заплатите в брой или с карта на рецепция всеки ден от 07:30 до 19:30.

Мога ли да се настаня в хотела с предварителна резервация след работно време на рецепция?

Да може да използвате терминалът ни за самонастаняване.

Мога ли да се настаня без предварителна резервация?

Хотелът разполага с терминал за самонастаняване който работи 24/7 и при наличие на свободни стаи можете да го използвате. За повече информация моля изгледайте клипа.
Имайте предвид че ако използвате терминала след полунощ, ще трябва да освободите стаята до 12:00 на обяд на същия ден.
Пример: Настанявате се в 05:00 сутринта, освобождаването е до 12:00 на обяд на същия ден.

Как ще получа достъп до стаята?

Главната врата на хотела и вратите на стаите имат смарт брави които се отварят с код или с карта. Изпращаме код за достъп до главната врата на хотела и до съответната стая 24 часа преди пристигане на госта, след кодът винаги натискайте #.
ЗАБЕЛЕЖКА: АКО ОБЪРКАТЕ ВЪВЕЖДАНЕТО НА КОДА 5 ПЪТИ, ВРАТАТА ЩЕ СЕ ЗАКЛЮЧИ, ТРЯБВА ДА ИЗЧАКАТЕ 3 МИНУТИ И ЩЕ МОЖЕТЕ ОТНОВО ДА ВЪВЕДЕТЕ КОДА.  


 

Има ли паркоместа?

Към момента само Хотел Елица предлага ограничен брой паркоместа, които се заплащат. При запазване на паркомясто ще ви бъде поискан депозит за дистанционно което отключва гаражната врата за вътрешния двор или съответната паркинг скоба, на края на вашият престой депозита ще ви бъде възстановен.

Има ли закуска?

Закуската в х-л Елица е включена в цената и е от 08:00 до 10:00 всеки ден. Ние вярваме, че най добрата закуска е тази приготвена на момента и затова решихме да ви предложим нещо различно:)
Всеки гост може да си приготви омлет по свой вкус на момента ! На нашата блок маса залагаме само на най-качествените продукти! 

Как се освобождава стаята?

Стаята е на ваше разположение до 12:00 на деня на вашето напускане. Напускането е лесно,  излизате от стаята и затваряте вратата.
Кодът който сме ви изпратили ще спре да работи в 12:00 на деня на вашето напускане. Ако сме ви дали карта, моля да я пуснете в пощенската кутия до рецепция. 

Как мога да анулирам резервацията си?

За да анулирате резервацията си моля да ни изпратите email!
Ако сте платили през сайта, моля напишете и номера на резервацията в emaila.

* Ако анулирате резервацията най малко 48 часа преди настаняване, ще ви възстановим цялата сума;
* Ако анулирате резервацията по малко от 48 часа преди настаняване, за съжаление няма да можем да ви възстановим сумата;

Забележка: За Резервации направени за силният сезон (от 1 Юли до 1 Септември) сумите не могат да бъдат възстановени.

Как мога да стигна до хотела от летище, ЖП гара или автогара?

Може да си поръчате такси HIPPO taxi 0899 344 444 или Triumf taxi 0879 644 444 и двете фирми работят 24/7.



2025, Всички права запазени. Политика за защита на личните данни